logo
Populate the side area with widgets, images, navigation links and whatever else comes to your mind.
Strömgatan 18, Stockholm, Sweden
(+46) 322.170.71
ouroffice@freestyle.com

Follow us

ROXY ACTIVE CAMP Surf Yoga & Fitness – GET SURF FIT!

V rámci letošního ročníku akce Quiksilver a Roxy Czech & Slovak Surfing Championship pro vás máme opět úspěšný program ROXY Active Camp, kterým si můžete zpestřit svůj pobyt na Surfchampu 2022. Jedná se o kombinaci surf jógy a fitness s cílem zažít perfektní balanc, který vám výrazně pomůže při surfingu.

Celý týden bude naplněn rozdílnými lekcemi, takže se rozhodně nebudete nudit. Každý den vás čeká v rámci 90-minutových lekcí něco jiného. Naučíte se správně dýchat, pracovat s hlubokým stabilizačným systémem, ovládat techniku záklonů, předklonů a rotací. Silná, pružná a energická! Tak se budeš cítit po našem campu! Posílíme a protáhneme tělo, rozproudíme energii a povezeme sa na vlně dechu i na té reálné.

Pokud si chcete užít týden u oceánu na maximum a zkombinovat Roxy Active Camp se surfingem, pak určitě využijte surfové školy Kevina Olsena. Ta je určená jak pro úplné začátečníky, tak pro pokročilé, kteří se chtějí zdokonalovat. Program zahrnuje 2 x 2 lekcí surfingu, videocoaching a zapůjčení surfu a neoprénu na celý týden.

 

Termín Surfchampu: 18.6 – 25.6. 2022

Termín Roxy Active Campu: 19.6. – 24.6. 2022

Lektorky: Veronika Ševčíková & Sarah Vegnerová
Lekce: 6 tématických lekcí

Délka každé lekce: 90 minut

Cena balíčku: 2990,- Kč

Registrovat se můžete zde.

Pro více dotazů pište na: barbora.slezackova@roxy.com.

Jednotlivé lekce:

SURFYOGA A-to-Z

Úvod k józe aneb propojení jógy a surfu v teorii a praxi.

Na první lekci si podrobně vysvětlíme techniku dechu (jako základního prvku jógové praxe) a jeho vliv na naši mysl. Dokáže nás zklidnit tak, abychom nepodléhali stresu, a to se perfektně hodí ve velkých vlnách (nepodléhat panice, prodýchat situaci). K tomu se zaměříme na asány, které pracují s těmi partiemi těla, které jsou při surfování nejvíce namáhané.

Lektor – Veronika Ševčíková

 

FLEXIBILITY TRAINING

Technika pozic záklonů, předklonů, úklonů a rotací – všechno je navzájem propojené. Abychom na surfu správně leželi, pádlovali (v bezpečném záklonu), jezdili (rotovali s páteří a rameny), uměli se koncentrovat a držet balanc, musíme ovládat techniku základních pohybů. Vysvětlíme si princip a provázání vědomí s dechem a aktivním středem těla. Velmi důležité je vědět, jak kompenzovat náročný výkon ve vlnách – jak relaxovat a regenerovat a tím předcházet případným zraněním.

Lektor – Veronika Ševčíková

 

BALANCE TRAINING

Nácvik balančních a obrácených pozic. Stabilita v inverzních pozicích je výsledkem nejen práce svalů a našeho těla, ale z velké části i naší mysli. Koncentrace na dech nás zklidní, oprostíme se od okolí a vytoužená rovnováha je tam. Krůček po krůčku se budeme učit balancovat na podložce, což se primárně odrazí rovnováhou v našem každodenním životě a samozřejmě i při samotném surfovaní.

Lektor – Veronika Ševčíková

 

UPPER BODY TRAINING

V tréninku se zaměříme primárně na horní část těla a balanční cvičení. Silné paže a silnou horní část těla využijeme především při pádlování, které tvoří až 85 % surfování. Rovněž i balanc a budování rovnováhy hraje klíčovou roli v surfingu. Zvyšuje koordinaci a stabilizuje sílu, která má za následek lepší držení těla a sebevědomější pocit v nestabilních pozicích.

Lektor – Sarah Vegnerová

 

HIIT WORKOUT & MOBILITY FOCUS

Trénink je zaměřený na pevnost středu těla, výbušnou sílu nohou a koordinaci pohybu. Zároveň jde o funkční intervalový trénink s vysokou intenzitou. Cviky jsou poskládány tak, aby napodobovaly zážitek ze surfování, od pádlovaní, přes výskoky na surf až po vyrovnávací cviky na balanc. Na rozdíl od cvičení s izolovanými prvky, je v tréninku potřeba zapojit více svalových skupin najednou, přičemž spálíme více kalorií, navýšíme kapacitu plic a posilníme srdce. Díky mobilitě jsme schopni ovládat naše klouby a končetiny v plném rozsahu a je jedním ze základních kamenů jak pro výkon, tak pro dlouhověkost v jakémkoli sportu – zejména v takovém, kde potřebujete udržet rovnováhu. Zaměříme se zejména na ramena, hrudník a kyčle.

Lektor – Sarah Vegnerová

 

YOGA PHOTOSHOOTING – Jógová lekce na pláži s výhledem na oceán. Ne všechny yogové asány jsou vhodné na praktikování v písku. My si ukážeme, které se na pláž (před a po surfování) nejvíce hodí a k tomu bude probíhat photoshooting, abyste měli pár fotek na památku.

Lektor – Veronika Ševčíková